سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ansearch
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 2020
کل یادداشتها ها : 46

نوشته شده در تاریخ 97/2/28 ساعت 5:33 ع توسط ansearch


 

Fitbit Versa، ردیاب تناسب اندام، تمرین
FITBIT

اگر می خواهید یک ساعت هوشمند باشید که تمریناتتان را دنبال می کند و لباس های خیابانی خود را همانطور که در ورزشگاه انجام می شود، انتخاب کنید، انتخاب های شما بسیار باریک هستند. شما می توانید یک ساعت اپل را انتخاب کنید یا می توانید از تمام کاستی هایی که می توانید بر روی مچ دست خود داشته باشید ناراحت شوید.

اما Fitbit هنوز آماده نیست که در حوله وارد شود. فقط کمی بیش از نیمی از سال پس از راه اندازی اولین smartwatch خود، یونیک ، غول ردیابی فعالیت با یک ضربه دیگر در تاج اپل پشت است. ابزار تولید، Fitbit Versa، امروز کاهش یافته است.

Smartwatch جدید قطعا بهبودی نسبت به سلف خود است - به نظر می رسد بهتر است، متناسب با آن بهتر و ارزان تر با قیمت 200 دلار - اما برخی از امتیازات آن را از قدرت واقعی ردیابی مناسب که توانایی تبدیل شدن آن را داشته باشد.

Fitbit Versa 

FITBIT

اکنون سفارش دهید

Versatile Versa

من از Fitbit"s Ionic خودم را از راه اندازی آن برداشتم تا زمانی که تست Versa را برای آزمایش تسلیم نکردم و در آن لحظه متوجه شدم که چرا شرکت تصمیم گرفت یک ساعت هوشمند دیگری را به نمایش بگذارد. من یونیک را دوست داشتم، اما شکل جعبه آن همیشه بر روی مچ دست من نبود، بجز با همه چیزهایی که پوشیدم. دکمه های آن گاهی اوقات در حالی که من در حال کار کردن بودم، ناگهان متوجه تناسب اندام من شدم، و مانیتور ضربان قلب می تواند از همگام سازی شود.

نه با Versa. Fitbit هوشمندانه گوشه های آن را پیچیده و ضخیم تر کرده است، و آن را در مچ دست بسیار سبک تر می کند. هنگامی که من آن را وصل کردم، لحظاتی وجود داشت که من را فراموش کرده بودم حتی آن را پوشیدم، که به ندرت با یونیک اتفاق افتاد. این بیش از یک شباهت گذرا به ساعت اپل است، اما من فکر نمی کنم این چیز بدی باشد. طرح فشرده فیتیت بی نظیر آن را جدا می کند، شاید حتی آن را کمی شیک تر از دستگاه های اپل با چنگال Crowns دیجیتال خود.

شما یک ساعت هوشمند را در محدوده قیمت خود با یک باتری می توانید نگه دارید.

مزیت اصلی Fitbit بیش از اپل است و فقط در مورد هر رقیب smartwatch دیگر من آزمایش شده است - عمر باتری آن به طور قابل توجهی چشمگیر است. هفته اول ساعت را بپوشم، تقریبا هفت روز تمام عمر باتری را به دست آورده ام. من مسافرت کردم، بیمار بودم و نمیتوانستم کار کنم، بنابراین من فرصتی برای تماشای هیچ فعالیتی نداشتم، اما به طور مداوم به مدت پنج روز در همان زمان از آنجایی که واقعا استفاده از آن را آغاز کردم، ادامه داشت. شارژر بزرگتر و راحت تر از آنچه من می خواهم، اما حداقل آن را اغلب استفاده نمی شود.

ساعت کار می کند در هر دو iOS و Android، که باعث می شود Versa فورا جذاب به صاحبان آندروید که توسط اپل تعطیل شده است. این کاربران آندروید نیز خوشحال خواهند شد که بدانند Fitbit توانایی پاسخ دادن به پیام های متنی را در Versa زودتر از راه اندازی رول خواهد کرد.

Versa دسترسی به برنامه ها را از طریق گالری برنامه Fitbit فراهم می کند، اما هزینه های زیادی را برای شما به ارمغان نمی آورد مگر اینکه اشتراکی پاندورا یا اعتیاد به استارباکس داشته باشید. برخی از چهره های تماشایی در دسترس وجود دارد، اما تغییر آنها یک تجربه دلپذیر است که نیاز به استفاده از برنامه Fitbit را بر روی تلفن خود دارد.

شما می توانید حدود 300 آهنگ اضافه کنید و هدفون بلوتوث را به خودتان بسپارید، بنابراین می توانید از گوشی هوشمند خود در ورزشگاه یا در حال اجرا استفاده کنید، اما GPS خود را بر روی دستگاه مشاهده نمی کنید. اگر بخواهید بیشتر از فقط حیوانات خود را ردیابی کنید، این آزار دهنده است.

مانند دیگر Fitbits، شما می توانید لباس Versa با گروه های مختلف به کلاس آن را نشان می دهد و جهان را به شما انجام بیش از فقط کار کردن. رنگ های کلاسیک، چرم Horween، مش فلزی و گزینه های فلزی موجود برای خرید به صورت جداگانه وجود دارد، در صورتی که می خواهید ارتقا دهید تا بیشتر شبیه یک ساعت سنتی باشید.

کار کردن با آن

تمرکز اصلی Fitbit بر ردیابی فعالیت است، و Versa قرار می دهد جبهه تناسب اندام و مرکز. شما می توانید شش نوع مختلف ورزش راست را در ساعت تماشا کنید (اجرا، شنا، دوچرخه، تردمیل، وزن، و تمرین) که در برنامه Fitbit ثبت می شوند. شما همچنین می توانید فواصل زمانی خود را، که مفید است اگر شما به آموزش HIIT است.

اگر قبلا از Fitbit استفاده کرده اید، Versa چندین چروک ردیابی جدید ارائه نمی دهد. گام های خود و میزان ضربان قلب را بر اساس تقاضا دریافت خواهید کرد، اما برای اکثر همه چیز، شما باید گوشی خود را برای بررسی برنامه ببینید.

FITBIT
تبلیغات - ادامه خواندن زیر

من بیشتر وقتم را صرف استفاده از توانایی آموزش وزن کردم که ... خوب است. Versa نمی تواند به من درک عمیق بینشی برای تمرین واقعی من فراتر از ضربان قلب من است، که تعجب نیست چون یونیک نیز نمی تواند. تماشا برای اجرای بهتر است، اما بدون GPS، من هم ترجیح می دهم تلفنم را در دست نگه دارم.

مانیتور ضربان قلب همیشه در طول آزمایش من سازگار نبود. من یک دستگاه دیگر با مانیتور، بند WHOOP داشتم و متوجه شدم که خواندن Versa اغلب 10 یا بیشتر ضربان در دقیقه (BPM) از دستگاه دیگر است. شما می توانید برای برخی از تفاوت ها بین دو دستگاه انتظار داشته باشید - اما در لحظات دیگر تمرین من، خواندن از دو دستگاه در تنها چند ضربه از یکدیگر بود. یکی دیگر از همکاران آزمایش Versa شاهد تغییرات مهمی در ضربان قلب او در طی تمرینات بود. این خبر بد است اگر شما در حال تلاش برای حفظ آستانه خاصی در طول تمرینات قلبی هستید. ما در مورد مسائل مربوط به Fitbit صحبت کردیم و آنها به ما گفتند که آنها به دستگاه های ما نگاه می کنند.

مربی بر روی آن قرار دهید

Fitbit یک سرویس جدید تمرین هدایت شده، مربی ، همراه با یونیک ارائه داد، و من فرصتی داشتم تا آن را امتحان کنم در حالی که نسخه Versa را آزمایش کردم. این سرویس از طریق یک برنامه و اشتراک جداگانه، که هزینه اضافی 40 دلار در سال است، می آید.

FITBIT

این کمی ناخوشایند است که مربی بر روی ساعت کار کند، اما شما می توانید برنامه ها را روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند خود تماشا کنید و در حالی که تمرینات خود را به طور پیش فرض موسیقی متن گوش دهید گوش دهید. یک سرویس جامع تر از یک سرویس مانند Aaptiv است که صوتی است تنها، اما کمبودهای بیشتری نسبت به مزایا وجود دارد.

اگر شما یک ورزشکار گاه به گاه، شما احتمالا درک هدایت ویدئو برنامه برای کمک به استاد حرکت می کند، و راه آن را شخصی سازی مشکل تمرینات خود را به عنوان شما از آن استفاده شده است. شما می توانید در برنامه ها برای آموزش جلسات متعدد در هفته ثبت نام کنید و یا از تعدادی از تمرینات یکبار استفاده کنید.

اگر کسی کسی است که در اطراف یک اتاق وزن زندگی می کند، مربی برای شما نیست. این برنامه تنها تمرینات قلب محوری دارد، بنابراین حتی حباب ها را نیز فراموش نکنید. شما می توانید یک عرق را کار کنید، اما در این جا کمی از دستاوردهای گرانبها وجود دارد.

به طور جدی، فقط دقیق تر دریافت کنید

بزرگترین شکایت من در مورد Versa این است که هنوز آنچنان هوشمند نیست. انتخاب برنامه کوچک است و موارد بسیار کمی وجود دارد که تماشا می تواند بدون اتصال به گوشی شما انجام شود. این فقط ویژگی های گمشده است که باید واقعا عالی باشد.

به گفته یکی از بی نظیر ترین مشکلات، می توان به آسانی حل شد - اگر مایل هستید که بیش از حد پول اضافی را بپوشانید. من دوست داشتم از Fitbit Pay در یونیک خود استفاده کنم و این ویژگی فقط در نسخه ویژه نسخه Versa در دسترس است. این با یک نوار بافته بافته شده و قابلیت NFC برای 230 دلار می آید.

Fitbit Versa ویژه نسخه

FITBIT

اکنون سفارش دهید

به طور کلی، Fitbit برخی از گزینه های خوب با Versa ساخته شده است. شما یک ساعت هوشمند را در محدوده قیمت خود پیدا نخواهید کرد با یک باتری که می تواند باقی بماند، و ردیابی تناسب اندام آن هنوز هم باالتر است حتی با مسائل مانیتور ضربان قلب ما تجربه کردیم.

مهمتر از همه، Fitbit به افرادی که آب گوشت قرمز را ندهند و وفاداری به آیفون را به دست آوردن یک smartwatch مناسب و معقول را داده است. Versa نمیتواند سر و صدا را با دستگاههای LTE متصل شده به دستگاههای همراه اپل، با قیمتهای 330 دلاری به رقابت بپردازد، اما تنها 200 دلار، لازم نیست.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ